Повернення та обмін

З моменту створення компанії “Комфорт Люк”, нашою головною метою завжди була забезпечення високої якості продукції та надання високопрофесійного обслуговування, оскільки це є ключовим чинником на шляху до лідерства на ринку. Саме тому ми віримо в якість наших товарів і надаємо 5-річну гарантію на всі наші вироби.

Гарантія від “Комфорт Люк” - це не просто папір із визначенням наших зобов'язань. Ми маємо кваліфікованих фахівців, готових оперативно прибути і усунути будь-які дефекти, якщо такі виникли. У випадку, якщо ремонт неможливий, ми замінимо дефектний товар на еквівалентний, і всі витрати, пов'язані з гарантійним обслуговуванням, будуть покриті нами.

Термін дії гарантії розпочинається з моменту отримання товару Покупцем. Проте хочемо попередити вас про обставини, за яких ми не зможемо надати гарантійне обслуговування:


-Якщо пройшло більше 5 років з моменту початку гарантії.

-Якщо на поверхні виробу є механічні пошкодження.

-Якщо виріб був впливований зовнішніми факторами, такими як висока вологість та інші агресивні середовища.

-Якщо виріб був використаний невідповідним чином або для не специфікованих цілей.

-Якщо сторонні об'єкти потрапили між рухомими частинами виробу.

-Якщо виріб був підданий саморемонту.

-Якщо деякі деталі виробу зазнали зносу внаслідок звичайного використання.

-Якщо деякі частини виробу деформувались від перевантаження.

-Якщо відсутня фірмова шильда на дверцятах/створці виробу з внутрішньої сторони.

-Якщо товар пошкоджений в результаті форс-мажорних обставин, таких як аварія, громадські заворушення, стихійні лиха, вибухи, пожежі та інші непереборні сили, які неможливо передбачити.

-Якщо товар був придбаний у третіх осіб, а не через офіційний сайт https://komfortluk.com.ua/ або офіційних представників компанії.

Покупець має право повернути люк моделі Slip® стандартного розміру протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Звертаємо вашу увагу, що всі індивідуальні замовлення, виготовлені під конкретний розмір, не підлягають поверненню, навіть якщо їх не використовували.

Докладні вимоги щодо повернення товару включають: -Відсутність механічних пошкоджень на поверхні виробу; -Справність та наявність всіх механізмів виробу; -Наявність не пошкодженої фірмової заводської упаковки, в якій був отриманий виріб; -Наявність фірмової шильди на дверцятах/створці виробу з внутрішньої сторони; -Витрати на доставку виробу при поверненні оплачує Покупець; -Перед поверненням Покупець повинен написати заяву з вказанням своїх паспортних даних. Додаткову інформацію можна отримати у нашого менеджера.