Гарантія

Звернення в сервісний центр заводу-виробника люків


Для того, щоб здати товар по гарантії, Вам потрібно звернутися в сервісний центр виробника, зазначений у гарантійному талоні на придбаний виріб.

Разом з товаром необхідно буде надати заповнений гарантійний талон та документи, що підтверджують купівлю (касовий і товарний чек).

Залежно від ступеня пошкодження ваш товар буде відремонтовано, або вам буде видано висновок про неможливість ремонту. З цим висновком вам потрібно буде під'їхати до нас для організації заміни несправного товару у Постачальника на справний.

Звернення в сервісний центр через Продавця


При відсутності сервісного центру виробника, гарантійне обслуговування здійснюється через Продавця. Щоб скористатися гарантією, привезіть товар у наш магазин з товарним чеком та гарантійним талоном.

Ми надішлемо товар постачальнику на експертизу, і, якщо несправність підтвердиться, Виробник відправить Вам справний товар зі свого складу.

При відсутності підмінного фонду Постачальника на складі Продавця, «підмінний» товар на час проведення гарантійного обслуговування не надається.

Законодавча сторона питання:


Звертаємо Вашу увагу, що згідно із законом про захист прав споживачів та іншими нормативними актами, які регулюють гарантійні питання, гарантія не поширюється на:
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням, експлуатацією обладнання в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, а також виникли внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т. д.);
  • механічні та електротермічні пошкодження;
  • пошкодження, викликані спробами експлуатації в позаштатному форсованому режимі з перевищенням номінальних експлуатаційних характеристик;
  • пошкодження фірмових серійних номерів на пристрої;
  • відсутність в товарі функцій, які не передбачені Виробником.
Наша гарантія не поширюється на випадки несумісності придбаного товару і товару покупця. Ми відповідаємо тільки за справну роботу кожної одиниці нашого товару.
Відповідно до п. 3 ст. 19 Закону "Про захист прав споживачів" Продавець встановлює гарантійний термін на окремі комплектуючі вироби і складові частини товару.

Негарантійні комплектуючі та складові частини люків


Гарантія не розповсюджується на:
  • газові амортизатори,
  • замки,
  • електропривід та комплектуючі до нього,
  • заповнення кришки: плиту ГВЛ, ГКЛ.
Крім того під гарантійні зобов'язання не підпадають:
  1. Упаковка виробу;
  2. Дефекти, що виникли при транспортуванні, вантажно-розвантажувальних роботах, встановлення (механічні пошкодження, відколи ЛКМ, Порушення геометрії);
  3. Природний знос продукції;
  4. Ушкодження, отримані в результаті неправильної експлуатації і навантаження на вузли і деталі;
  5. Недоліки, викликані самостійним зміною власником конструкції товару і його комплектуючих.